4 mrt 2012

Dag 12: winkelen

Ik bak zelf brood, maar de gedroogde gist die ik tot nu toe gebruikte zat verpakt in plastic zakjes. Gisteren ging ik naar een biowinkeltje in de buurt om eens te zien of ik verse bakersgist kon vinden. Goed nieuws! Ze hebben bakkersgist en die is verpakt in papier. Ze hebben er ook een grote bokaal met koekjes, die per gewicht verkocht worden. Mijn zoete tand kan vanaf nu dus terug bevredigd worden :-). Spijtig genoeg was ook daar alle droge voeding verpakt in plastic, dus daar heb ik nog altijd geen goede oplossing voor geonden.

Vanochtend ging ik naar de bakker om wat koffiekoeken te halen, maar ik heb er niet goed genoeg opgelet! Het kartonnen doosje waar ze de koffiekoeken in deden werd dichtgeplakt met plakband. Er is zoveel waar ik moet op letten, dat ik blijkbaar af en toe een steek laat vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten